söndag 24 maj 2009

Behöver en cykel

Önskar jag skulle fylla 40 typ nu genast. Då skulle jag önska mig en cykel. En svinsnabb cykel med cykelkorg på sidan bak. I cykelkorgen ska lilla datorn ligga i min väska så den slippen skava på mina ryggkotor när jag böjer mig över styret.

Men nu är man ju varken sommarbarn eller gammal:-) så jag får väl fortsätta gneta på gamla Garran. Lovar att jag skulle cykla ifrån alla bloddopade Giro de italia cyklister lätt som en plätt efter att ha tränat på gamla garran. Vilket dopingpreparat i hela världen kan inte hjälpa mot Garrans trögrullade megasöliga idiot jävla hjul.

Tills dess någon köper mig en schysst hoj ska jag motnera en slangbella på Garran och skadeskjuta alla som cyklar om mig på väg till tåget på sina stora lättrullade hjul. Fy fan vilket fusk!

1 kommentar:

  1. Kom just på att jag har en oskrapad trisslott i plånkan. Om jag vinner över 10000 då ska jag köpa dig en cykel, det looovar jag.

    Puss och Kram

    SvaraRadera