tisdag 12 maj 2009

Panik!!!!

En av sakerna vi kom fram till under måndagens familjediskussioner var att jag ska sitta på tisdagkvällar med mina studier. Till att börja med färdigställa hemtentan som jag inte hann få in innan Piggen kom. Planen är att M tar Piggen efter middag för bad, välling och nattning och jag kör plugg några timmar. Så nu satte jag mig så fint och allt kändes så bra och jag var så duktig som man bara kan vara.
OCH.....DOKUMENTET ÄR BORTA!
Jag måste ha städat bort det av misstag någon gång. Det är helt överdjävligt! Jag kan bara inte börja om från början då det är så länge sen jag hade tänkt och skrivit dessa rader, ja faktiskt har jag för mig att det var två tre sidor. Jag hade verlkligen behövt det som start! Så allt som var så rosa är nu nattsvart, kanske lika bra att gå och lägga sig och dra nåt gammalt över huvudet.

and she looks like an idiot....la, la, la, la, la, la (melodi: she looks like an angel)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar