tisdag 31 mars 2009

Mörkt och motsträvigt

Usch, det ser ut att vara en sån där riktigt mörk kväll ikväll. Hade tänkt ta ut Pulverdosan innan det blev mörkt men jag fastnade med Söndagens tidning (sent som vanligt) och en enkät vi fått från BVC. Enkäten ingår i en stor kost- och rörelseundersökning, herrans massa saker att fylla i, sen ska Piggen ha mätare på sig när han blir lite större för att man ska se hur mycket han rör sig. Hoppas det kan bidra till lite uppfräschade råd om kost och motion. Tallriksmodellen känns så jävla svensk och passe.

Nä lyft på rumpan nu! Om ni inte hör mer av mig här så är det för att vi träffade på en sådan här:

Häromveckan sköt man sex kultingar inne i stan! Jägarn har förresten lärt mig beskära äppelträden, det är en bra jägare det!

4 kommentarer:

  1. ho ho du lever väl? den där jägarn skulle man vilja träffa. fast det kanske räcker att träffa dig så kan vi snacka beskärning. Kraum! /Nina

    SvaraRadera
  2. hörde av faster att ett hembesök är på gång under påsken, kanske hinner vi ses? (vi är hos mor å far hela lovet, men det är ju inte långt bort) :)

    kusin ida

    SvaraRadera
  3. Jag ser fram emot att duskriver något nytt .Bodil

    SvaraRadera
  4. Nina: Jo jag överlevde men det var faktiskt knappt. Nåt var där ute som Dosan märkte så jag vågade inte gå från gården och därmed blev det ingen kissning för hunden men han verkade lika glad för det för han tyckte också det var läskigt.


    Ida: Inte helt omöjligt att vi hinner med en tripp uppåt älven, vi slår en signal i så fall.

    SvaraRadera