torsdag 26 februari 2009

Stiltje


Undrar om jag ska ta bort det sista julpyntet idag eller packa upp en av alla flyttkartongerna som jag inte längre kommer ihåg vad de innehåller. Har några timmar på mig, grabbarna (alla tre) är ute och drar, men har dessvärre ingen inspiration. Ovanlig kombination! Ensam tid men ingen inspiration. Annars går jag jämt runt och väntar på denna tid så jag ska hinna göra allt jag längtat efter. Hänger kanske samman med att jag heller inte har några pengar att köpa de möbler vi skulle behöva för att ha någonstans att packa upp alla saker som ligger och skrotar. Skulle akut behöva:
-2 bokhyllor
-1 stor fet skänk som jag har hittat men som tyvärr är väldigt dyr, skulle dock svälja typ allt.
-5 miljoner på banken

1 kommentar:

  1. Det blir ju sådär när man inte är van att ha egentid. Lägg dig å vila. Eller gör något onyttigt och sen gör du allt annat på en halvtimme. Man blir ju väldigt effektiv när man är van att ha en bebis på armen.

    Har ni någon bra loppis i närheten? Där kan ni kanske hitta både skänk och bokhyllor för en spottstyver. Tänk på jordens resurser;)

    SvaraRadera