torsdag 26 februari 2009

...och julen varar än till påska...

...och det är faktiskt sant, och det är faktiskt sant för däremellan kommer inget för mig...
Jag fick ju ingen semla och utan semla ingen fasta så då kan jag ju ha kvar julen ett tag till. Med denna logik sket jag i allt och tog på mig springskorna istället. Det var ganska slaskigt men fint ändå. Ja asså jag tog inte bara på mig skorna jag sprang faktiskt också. Stjärna i kanten till mig!

...ja se det töar, ja se det töar det var ju tråkigt hurra...
Nä nu ska jag sluta med julsångerna. Det är en sjukdom som S har smittat mig med; att hitta på sånger till allt. Då är livet kul tycker han, då och när det vankas mat...

1 kommentar:

  1. Synd att det inte var ljud i bloggen så man kunde höra dig sjunga;)

    Men du nu måste du ju äta fem semlor(om dan) när du är ute å springer och promenerar så mycket, så att du inte helt försvinner...

    SvaraRadera