tisdag 14 april 2009

Påsken är över

Undra när jag kommer att få ut påskriset? Med tanke på det öde julpyntet gick till mötes så ska jag väl vara nöjd om jag hinner innan midsommar. Om inte, kanske björken vuxit sig så stark att vi kan använda den till midsommarstång!?

Påsken blev i alla fall bra även om vi inte hade något väder att hurra för. Vi hann istället lite annat som man kanske inte ger sig tid till annars; loppis, kaffe hos morbror och kusin, hjälpa pappa lite med veden och så till sist hann vi träffa Happisarna när de tillfrisknat något från kräkan och dessutom storsyrran med familj som kom med påskkärringarna på skärtorsdagen. Sen avslutade vi med en sjubrakandes påskmiddag i Sundsvall hos svärmora.

Dessvärre har jag tappat bort sladden för att tanka över bilder från kameran så inga bildbevis kan presenteras. Som tur är har Pappen lovat att skicka mig en ny:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar