fredag 24 april 2009

Bästa, bästa

Bästa, bästa vänner har jag. Om ni undrar varför så läs kommentarena till förra inlägget. Synd att jag själv läste dem först idag! Eller så var det kanske bra för när jag är riktigt sur tar jag inte in nåt ändå. Nu är jag nämnligen lite gladare än i början av veckan, vi är ganska friska och sommarvärmen är här. Igår fick jag och M lite härlig tid på golfbanan medan Piggen sov i vagnen, det var välbehövligt efter mycket tid med bara måsten. Sen hann vi bara bråka lite grann om hur vi skulle hinna städa innan vi besannade oss och kollade på två nya House-avsnitt istället. (Vi städade alltså inte, återigen)

Nu är det bara ett problem som ska lösas innan helgen och det är Pulverdosans pung som i skrivande stund är lika blå som blåbärssoppa. Vetrinären skulle ringa på förmiddagen för lägeskoll, förmodar att det blir till att skära upp den igen och fixa blödningen. Av hänsyn till alla killar lägger jag inte ut någon bild på den blåa pungen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar