onsdag 29 september 2010

Duktig flicka!

Förra terminen låg jag hopplöst sist i min handledningsgrupp, alltid typ fem samtal senare är de övriga. Att de dessutom verkade ha läst minst två nya böcker mellan varje gång vi träffades och jag ännu inte har läst en enda från pärm till pärm gjorde ju inte självkänslan bättre.

Men, men det kommer alltid bättre tider och nu är det jag som ligger 5 samtal före istället, eller fyra i alla fall till den som ligger näst bäst till. Fy fan vad jag ska glassa på sista handledningarna när jag redan är klar medans de andra svettas för att hinna avsluta:-)

Att jag dessutom just nu, 21.10 för att vara exakt, blev färdig med första inlämningen gällande min patient gör ju inte saken sämre. Gud så dåliga de ska känna sig!!! (Skadeglädje den enda sanna.....) Dom är ju ändå tre stycken som gör sin första termin och jag är bara jag. Förra terminen fick lilla jag faktiskt gå med tre som redan gjort sin förra termin. 3 mot 1 hela tiden alltså. Hur kommer det sig egentligen att jag alltid är på enmannalaget kan man undra?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar