torsdag 22 april 2010

Ung och frisk!!!

Sara Månsson = ung och frisk. Efter en jävligt slitig period på jobbet så var det värsta äntligen över i torsdags. Vi hade genomfört en konferens som vi arrangerat och möra efter dagen skyndade jag med en kollega till tåget vilket vi precis missade. För att fördriva tiden till nästa och fira att dagen var överstökad kom vi på att vi skulle fira med en öl. När jag beställt min öl frågade den unga killen i baren lite blygt:
-kan jag fp be om din legitimation?
Jag hajade inte riktigt och gav honom betalkortet. När han såg lite så där blyg och frågande ut så gick hissen ända upp och med ett stort leende halade jag fram legget. Efter att han tittat på det säger han med ett blygt leende:
- Du såg så ung och frisk ut!

Som ni förstår fick han ju lite dricks så det knepet kör han nog gärna igen:-)

2 kommentarer: