söndag 14 februari 2010

08.33 pip

08.33 och jag har hunnit jobba någon timme varit på provtagning och druckit finkaffe som jag köpte på vägen tillbaka till arbetet. Tänk att man kan vara på väg "tillbaka" till arbetet redan kl 8 på morgonen, så blir det när man kliver upp kl 05.00. Men tänk så mycket piggare jag hade varit om Piggen låtit mig sova mer än två timmar inatt. Jag får nog kedja fast mig vid kaffemaskinen tills det är dags att åka och hämta honom på dagis. Om jag orkar, med mycket stor betoning på OM, så laddar jag upp lite fina bilder ikväll.
Ciao så länge!

1 kommentar:

  1. Låter härligt att ha hunnit med så mycket så tidigt. Mindre härligt låter två timmars sömn..
    Jag har på senare år utvecklat en effektivt sömnbeteende som går ut på att jag inte vaknar för något. Mindre bra när brandvarnaren och väckarklockan ringer dock.

    Ser fram emot bilderna!

    Kraaaam

    SvaraRadera