tisdag 21 juli 2009

Framme

Resan igår kväll gick utmärkt. Piggen sov hela vägen så det blev bara ett kort raststopp för lite kissning. När Piggen väl vaknade i morse blev han helt tokglad över att se mormor och morfar, det var kul. Semesterkänslan har hållt i sig med skön springtur i skogen på morgonen (där jag också blev uppraggad till att ställa upp i RIAN-loppet imorgon), en sväng på stan, en kortare fisketur och till sist en bastu.
Eftersom jag aldrig får fisk orkade jag inte kasta utan roade mig med att fota lite istället så här får ni en glimt av hur eftermiddagen såg ut.




Nä nu måste jag verkligen hoppa i säng jag ska ju faktiskt på springtävling i morgon. Och jag lovar: Jag kommer inte att plåga er med några bilder från när jag hankar mig över mållinjen nåt dygn efter alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar