tisdag 8 december 2009

Läsdags

Det skulle ju bli så mycket bättre här på bloggen men det blev bättre på andra plan istället. Pluggen har äntligen fått sin säng flyttad till sitt rum, det tog lite tid eftersom föräldrarna är lata och dörren smal. Att skruva isär en Ikea-säng som man inte har bruksanvisningarna för kan ta emot en aning. Men nu är den på plats vilket innebär att man kan läsa och sånt på kvällarna. LYX,LYX,LYX!

Desenaste kvällarna har vi legat i sängen och kollat på en massa House-avsnitt, därmed inget bloggande. Ikväll ska vi läsa, har äntligen ordnat en läslampa, shit snart är ju det här som ett normalt hem:-

När jag skriver detta kommer jag på att lampan innebär att jag faktiskt kan se vilka kläder jag tar fram också. Man kanske blir riktigt snygg imorgon rent av, man har ju bjudit till och slingat råtthåret idag också. På en liten syltfrissa förvisso men slingor är ju slingor liksom, inte mycket man kan misslyckas med direkt. Trevlig var hon syltfrissan också. Imorgon ska jag färga bryn och fransar (men det har jag inte berättat för Mangen än) och så på fredag ska jag på professorsinstallation=FEST. Det blir kul för lilla mig.

1 kommentar:

  1. Skulle sitta bra med en bild av Piggens nya rum,en på syltfrisyren skulle kännas spännande?

    SvaraRadera