tisdag 24 november 2009

Dött som i graven

Ja det är sanerligen dött här inne. Men som jag sagt förut..... november är min döda månad. Jag ser kommande helgen som slutet på denna döperiod. Även om november inte formellt tar slut så är det ju första advent och då tänkte jag gå på kreativa julmarknaden och bli lite smittad av kreativitet. Och om det inte sker så får man hoppas på att julledigheten, som inte är alltför långt borta, leder till lite ny kreativitet, skrivarlust och många foton.

MEN, det finns ett men, jag måste nämnligen plugga som satan under ledigheten, måste plugga igen typ två terminer så jag inte gör bort mig helt när jag ska ha egen klient och handledning från januari. HUR SKA DETTA GÅ????? Oj, oj nu får jag nervöst sammanbrott igen så jag måste sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar